.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود...
تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان

 
محمدهاشم مهیمنی، استاندار اسبق گلستان، برای دومین بار در جهت به دست آوردن سکان مدیریت حزب کارگزاران سازندگی استان با ناکامی مواجه شد.
شنيده هاي خبرنگار شمال نيوز حاكيست:مهمینی، امیر بهادران، مدیر روابط عمومی استانداری در زمان مدیریت خود را به عنوان دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان به غلامحسین کرباسچی، دبیرکل این حزب معرفی کرد که با پاسخ و واکنش منفی کرباسچی و صدور حكم ابقاء محمدحسن محمدخانی، دبیرفعلی این حزب در گلستان مواجه شد.
این منبع خاطرنشان کرد: مهیمنی از هشت سال قبل درصدد انتصاب نزدیکان خود در حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان بود و در آن زمان نیز غلامرضا رستمی فر، معاون مدیرکل سیاسی استانداری و فرماندار آزادشهر در دوره مدیریت خود را به کرباسچی معرفی کرده بود که آن زمان نیز با بی توجهی وی مواجه شد.
این در حالی است که گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود است.
مهیمنی همچنین با تشکیل جبهه ای متشکل از برخی اصلاح طلبان استان عملا این جبهه را در استان گلستان دچار تفرقه کرده است.
در انتخابات دوره سوم شوراهای اسلامی شهر و روستا مهیمنی به نمایندگی از خاتمی مامور تشکیل ائتلاف اصلاح طلبان استان گلستان شده بود که به دلیل تنزل جایگاه وی در بین اصلاح طلبان این ائتلاف فقط با حضور احزاب اعتماد ملی، مشارکت و مجاهدین انقلاب تشکیل شد.
آگاهان سیاسی بر این باورند که صدور ابلاغ ابقاء محمدخانی از سوی کرباسچی بیانگر رضایت وی از عملکرد محمدخانی است.
شنیده شده در جهت گسترش فعالیتهای حزب کارگزاران در کشور به خصوص در استان گلستان، کرباسچی دستور حمایتهای بیشتر به استان گلستان را صادر کرد. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.373 seconds.